^Επιστροφή στην Αρχή

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Get Adobe Flash player

Επίσκεψη στο Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας

Την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016 οι τάξεις Β΄, Γ΄, Δ΄ , Ε΄ και ΣΤ΄ του σχολείου μας επισκεφθήκαμε το Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας στο Μαρούσι.

Στους μεγάλους χώρους του εκθεσιακού κέντρου κάναμε ένα απολαυστικό ταξίδι στον κόσμο της σοκολάτας, από τον καρπό του κακαόδεντρου μέχρι να γίνει μια λαχταριστή σοκολάτα.
          Ξεκινήσαμε έχοντας μαζί μας μια ινδιάνα ξεναγό που μας έδειξε αληθινά δείγματα καρπού και μας έβαλε μέσα σε μια παραδοσιακή Καλύβα του Αμαζονίου.

Εκεί είδαμε σε βίντεο την πορεία τού κακάο και της σοκολάτας στην Ευρώπη.
          Μετά περάσαμε μέσα από μια πραγματική Ζούγκλα με ζέστη και υγρασία, συνθήκες που χρειάζεται ένα κακαόδεντρο για να ευδοκιμήσει.
          Στο Εργαστήρι Μπισκότου είδαμε τη διαδικασία παραγωγής τού μπισκότου και κεραστήκαμε το μπισκοτάκι μας.

Στο χημείο του Εργοστάσιου με τη βοήθεια ενός «μαγικού» επιστήμονα παρακολουθήσαμε ένα εντυπωσιακό «σοκολατένιο» πείραμα.

Μέσα από έναν δαιδαλώδη Λαβύρινθο φτάσαμε σε έναν πραγματικό Καταρράκτη Σοκολάτας με καταπληκτικό σκηνικό.

Στη Chocko Αrt, σε ένα διαφορετικό χώρο πολιτισμού και τέχνης θαυμάσαμε από κοντά γλυπτά, πίνακες ζωγραφικής, έργα τέχνης, με θέμα τη σοκολάτα.
          Τέλος στην Αίθουσα Εκπαίδευσης παίξαμε με τρόπο διασκεδαστικό, αλλά και πήραμε σαν υπενθύμιση το τακτικό βούρτσισμα των δοντιών και την υγεία του στόματος.

Το ταξίδι μας στο «Εργοστάσιο και Μουσείο Σοκολάτας» ήταν μια πρωτόγνωρη, αξέχαστη, «γλυκιά» εμπειρία .

Copyright © 2014. Dimotiko Perigialiou Rights Reserved.